Пошуковий запит: (<.>A=Александрович Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Александрович Н. О. Роль екологічної етики у формуванні нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем 7-10 [Електронний ресурс] / Н. О. Александрович. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_3
|
2. |
Александрович Н. О. Значення етичних цінностей природи для формування екоетичної позиції особистості [Електронний ресурс] / Н. О. Александрович // Теорія та методика навчання та виховання. - 2012. - Вип. 32. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2012_32_3
|
3. |
Александрович Н. Значення екоетичної позиції студентів педагогічних вузів, як моделі навчально-виховної роботи майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Н. Александрович // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_20
|
4. |
Александрович Н. Традиционные и современные подходы к переводу художественного текста [Електронний ресурс] / Н. Александрович // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2009. - Вип. 81(4). - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2009_81(4)__56
|
5. |
Карташова Ж. Аспекти організації самостійної роботи майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вивчення інструментально-виконавських дисциплін [Електронний ресурс] / Ж. Карташова, Н. Александрович // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 27. - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_34
|
6. |
Лабунець В. Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / В. Лабунець, Н. Александрович // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 27. - С. 201-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_36
|
7. |
Маринін І. Теоретико-методологічні основи розвитку естрадно-джазового акордеонно-баянного виконавства в Україні (друга половина ХХ-початок ХХІ ст.) (джерелознавчий аспект) [Електронний ресурс] / І. Маринін, Н. Александрович // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 27. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_38
|
8. |
Александрович Н. О. Розвиток спортивно-рекреаційного туризму в Україні [Електронний ресурс] / Н. О. Александрович, Н. В. Скіндер, О. П. Огурцова, І. П. Торянік, Т. А. Тетеріна // ScienceRise. - 2019. - № 5. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2019_5_4
|
9. |
Александрович Н. О. Формування екоетичної позиції майбутнього вчителя як актуальна соціально-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. О. Александрович // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2011. - Вип. 35. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2011_35_3 Вперше визначено зміст екоетичної позиції майбутнього вчителя як професійно-особистісної характеристики, що відображає суб'єктивно-позитивне ставлення вчителя до природи та природних об'єктів, визнання їх самоцінності як фундаментальної основи задоволення його екологічних потреб і реалізації професійних функцій в екологічній діяльності. Визначено основні функції екоетичної позиції (гуманістично-аксіологічна, навчально-виховна, продуктивно-процесуальна, діагностично-корекційна) та зміст структурних компонентів екоетичної позиції майбутнього вчителя (мотиваційно-особистісного, когнітивного, операційно-діяльнісного, рефлексивно-оцінного), їх цільові характеристики та взаємозв'язки між ними. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено особистісно орієнтовану технологію, яка передбачає стимулювання позитивної мотивації набуття екоетичної позиції майбутніми вчителями, розвиток структурних компонентів екоетичної позиції; виявлення змін у рівнях сформованості екоетичної позиції майбутнього вчителя та забезпечення внесення відповідних коректив у даний процес, що забезпечується на підготовчому, практичному й аналітичному етапах. Уточнено систему критеріїв з показниками: сформованості мотивації до розвитку екоетичної позиції; сформованості екоетичних знань і вмінь; сформованості здатності до рефлексії; рівні сформованості екоетичної позиції. Набув подальшого розвитку комплекс засобів, форм і методів формування екоетичної позиції майбутнього вчителя, які дозволяють активізувати творчий пошук способів адекватного особистісно-професійного самовираження, створення власної активної педагогічної та життєвої позиції в межах становлення етичного ставлення до навколишнього природного середовища.
|