Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Александрович Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Александрович Н. О. 
Роль екологічної етики у формуванні нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем 7-10 [Електронний ресурс] / Н. О. Александрович. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 74.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Александрович Н. О. 
Значення етичних цінностей природи для формування екоетичної позиції особистості [Електронний ресурс] / Н. О. Александрович // Теорія та методика навчання та виховання. - 2012. - Вип. 32. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2012_32_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.697 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Александрович Н. 
Значення екоетичної позиції студентів педагогічних вузів, як моделі навчально-виховної роботи майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Н. Александрович // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.737 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Александрович Н. 
Традиционные и современные подходы к переводу художественного текста [Електронний ресурс] / Н. Александрович // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2009. - Вип. 81(4). - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2009_81(4)__56
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.766 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Карташова Ж. 
Аспекти організації самостійної роботи майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вивчення інструментально-виконавських дисциплін [Електронний ресурс] / Ж. Карташова, Н. Александрович // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 27. - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 137.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Лабунець В. 
Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / В. Лабунець, Н. Александрович // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 27. - С. 201-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.77 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Маринін І. 
Теоретико-методологічні основи розвитку естрадно-джазового акордеонно-баянного виконавства в Україні (друга половина ХХ-початок ХХІ ст.) (джерелознавчий аспект) [Електронний ресурс] / І. Маринін, Н. Александрович // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 27. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.126 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Александрович Н. О. 
Розвиток спортивно-рекреаційного туризму в Україні [Електронний ресурс] / Н. О. Александрович, Н. В. Скіндер, О. П. Огурцова, І. П. Торянік, Т. А. Тетеріна // ScienceRise. - 2019. - № 5. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2019_5_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.882 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Александрович Н. О. 
Формування екоетичної позиції майбутнього вчителя як актуальна соціально-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. О. Александрович // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2011. - Вип. 35. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2011_35_3
Вперше визначено зміст екоетичної позиції майбутнього вчителя як професійно-особистісної характеристики, що відображає суб'єктивно-позитивне ставлення вчителя до природи та природних об'єктів, визнання їх самоцінності як фундаментальної основи задоволення його екологічних потреб і реалізації професійних функцій в екологічній діяльності. Визначено основні функції екоетичної позиції (гуманістично-аксіологічна, навчально-виховна, продуктивно-процесуальна, діагностично-корекційна) та зміст структурних компонентів екоетичної позиції майбутнього вчителя (мотиваційно-особистісного, когнітивного, операційно-діяльнісного, рефлексивно-оцінного), їх цільові характеристики та взаємозв'язки між ними. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено особистісно орієнтовану технологію, яка передбачає стимулювання позитивної мотивації набуття екоетичної позиції майбутніми вчителями, розвиток структурних компонентів екоетичної позиції; виявлення змін у рівнях сформованості екоетичної позиції майбутнього вчителя та забезпечення внесення відповідних коректив у даний процес, що забезпечується на підготовчому, практичному й аналітичному етапах. Уточнено систему критеріїв з показниками: сформованості мотивації до розвитку екоетичної позиції; сформованості екоетичних знань і вмінь; сформованості здатності до рефлексії; рівні сформованості екоетичної позиції. Набув подальшого розвитку комплекс засобів, форм і методів формування екоетичної позиції майбутнього вчителя, які дозволяють активізувати творчий пошук способів адекватного особистісно-професійного самовираження, створення власної активної педагогічної та життєвої позиції в межах становлення етичного ставлення до навколишнього природного середовища.
Попередній перегляд:   Завантажити - 69.897 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського